Úvod Zákazníci Přípojka a smlouva Odběratelská smlouva Dodatky a změny

Dodatky a změny

Dodatky

ke smlouvě musí mít písemnou formu.

Při ukončení platnosti smlouvy zanikají i všechny dodatky, při ukončení platnosti dodatku platí původní smlouva, v posledním znění bez doplnění a změn z dodatku.

Příklady typů dodatků: 

  • Dodatek o snížení stočného o vodu dodanou z vodovodu a neodvedenou do kanalizace (odpočet zálivky, nebo technologické spotřeby)
  • Dodatek o měření vypouštěných odpadních vod měřidlem
  • Dodatek o měření vody z jiného zdroje, vypouštěné do kanalizace (studně, meliorační voda)
  • Dodatek o vypouštění odpadních vod se zvýšeným znečištěním.

Změny ve smlouvě

Některé úkony, a požadavky, které nemění podstatným způsobem obsah smlouvy, je možné provádět i přes telefon (Kontaktní centrum), nebo emailem: 

  • Požadavek na změnu způsobu zasílání faktur, nebo na změnu emailu pro zasílání faktur elektronicky
  • Požadavek na zaslání kopie faktury (rozpisu záloh)
  • Změna výše zálohy, četnosti záloh, nebo způsobu zálohování
  • Změna Oprava chyby (překlep, doplnění) v adrese
  • Změna, přidání kontaktních údajů -telefon, mobil, email 

Změny smlouvy lze také provádět formou akceptace požadavku odběratele: 

  • Požadavek odběratele musí mít písemnou formu a být podepsán příslušnou osobou.
  • Požadavek lze podat prostřednictvím zákaznického internetu. (Po přihlášení uživatelským jménem a heslem je odběratel jednoznačně identifikován a tímto způsobem podané požadavky jsou dostatečným způsobem autorizované)

Zákaznická linka

840 111 116

nebo

 

601 278 278

Žádost o zřízení přípojky
Máte zájem se připojit na vodovodní řad nebo kanalizační stoku? Zde najdete veškeré informace.

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost
a informace vám bude zaslána.