Úvod › Zákazníci › Přípojka a smlouva › Odběratelská smlouva › Dodatky a změny
Dodatky a změny
Dodatky
ke smlouvě musí mít písemnou formu.
Při ukončení platnosti smlouvy zanikají i všechny dodatky, při ukončení platnosti dodatku platí původní smlouva, v posledním znění bez doplnění a změn z dodatku.
Příklady typů dodatků:
- Dodatek o snížení stočného o vodu dodanou z vodovodu a neodvedenou do kanalizace (odpočet zálivky, nebo technologické spotřeby)
- Dodatek o měření vypouštěných odpadních vod měřidlem
- Dodatek o měření vody z jiného zdroje, vypouštěné do kanalizace (studně, meliorační voda)
- Dodatek o vypouštění odpadních vod se zvýšeným znečištěním.
Změny ve smlouvě
Některé úkony, a požadavky, které nemění podstatným způsobem obsah smlouvy, je možné provádět i přes telefon (Kontaktní centrum), nebo emailem:
- Požadavek na změnu způsobu zasílání faktur, nebo na změnu emailu pro zasílání faktur elektronicky
- Požadavek na zaslání kopie faktury (rozpisu záloh)
- Změna výše zálohy, četnosti záloh, nebo způsobu zálohování
- Změna Oprava chyby (překlep, doplnění) v adrese
- Změna, přidání kontaktních údajů -telefon, mobil, email
Změny smlouvy lze také provádět formou akceptace požadavku odběratele:
- Požadavek odběratele musí mít písemnou formu a být podepsán příslušnou osobou.
- Požadavek lze podat prostřednictvím zákaznického internetu. (Po přihlášení uživatelským jménem a heslem je odběratel jednoznačně identifikován a tímto způsobem podané požadavky jsou dostatečným způsobem autorizované)