Úvod Zákazníci Závazky zákaznických služeb Závazky informovanosti

Závazky informovanosti

Informujeme Vás v případě přerušení dodávky nebo odkanalizování.

V případě plánovaného přerušení dodávek vody Vás informujeme alespoň 15 dní předem.

Zodpovíme všechny dotazy týkající se kvality vody, odkanalizování a fakturace.

Telefonicky odpovídáme okamžitě.

Emailem odpovídáme do konce následujícího pracovního dne.

Poštou odpovídáme do 8 pracovních dní.

 

V případě nedodržení uvedených lhůt Vám doručíme věcný dar.

Zákaznická linka

840 111 116

nebo

601 278 278

Vyjadřovací portál

Pro podání žádostí o zákres sítí využijte vyjadřovací portál
Žádost o zřízení přípojky
Máte zájem se připojit na vodovodní řad nebo kanalizační stoku? Zde najdete veškeré informace.
Žádost o zasílání faktury emailem
Máte zájem o zásílání faktur emailem ? Pokyny naleznete zde