Úvod › Zákazníci › Závazky zákaznických služeb › Závazky informovanosti
V případě plánovaného přerušení dodávek vody Vás informujeme alespoň 15 dní předem.
Telefonicky odpovídáme okamžitě.
Emailem odpovídáme do konce následujícího pracovního dne.
Poštou odpovídáme do 8 pracovních dní.
V případě nedodržení uvedených lhůt Vám doručíme věcný dar.
Zákaznická linka
nebo
Žádost o existenci inženýrských sítí
Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost
a informace vám bude zaslána.
Máte zájem vědět jaká je kvalita vody přímo ve Vaší lokalitě? Připravili jsme pro Vás přehlednější způsob zobrazení kvalitativních ukazatelů dodávané pitné vody.
Mapa k nahlédnutí zde: Kvalita vody RAVOS