Úvod Aktuality

Obnovení provozu ZC RAVOS od 7.12.2020

Obnovení provozu ZC RAVOS od 7.12.2020

4. prosinec 2020

Krizový štáb vodáren rozhodl s platností od 7. 12. 2020 o postupném uvolňování opatření, přijatých v souvislosti s
koronavirovou krizí.

Počínaje 7. prosincem bude možné po předchozí objednávce navštívit v úřední dny zákaznické centrum.

Pro každého objednaného zákazníka bude vytvořen dostatečný časový prostor, čímž bude kapacita omezena. Podmínkou uskutečnění návštěvy je proto předchozí rezervace na stránkách www.ravos-sro.cz (https://portal.ravos-sro.cz/), případně telefonicky na čísle  840 111 116, 601 278 278. Důvodem návštěvy ZC by měly být pouze neodkladné případy (například uzavření smlouvy na dodávku pitné vody a odvádění odpadních vod). Běžné záležitosti, jako je úprava smluvních údajů, změny výše záloh, hlášení odečtů, platby či nové přípojky budou i nadále řešeny bez osobního kontaktu.

Zákaznické centrum bude od 7. 12. 2020 přístupné objednaným zákazníkům v následujících úředních hodinách:

Pondělí   7:00 - 15:00
Úterý       zavřeno
Středa     7:00 - 17:00
Čtvrtek    zavřeno
Pátek      7:00 - 12:00

Pro záležitosti, nevyžadující osobní návštěvu zákaznického centra (již zmíněné úpravy záloh, hlášení odečtů, požadavky na informace o platbách a podobně)  doporučujeme využít nepřetržitou zákaznickou linku, případně je možné zaslat svůj požadavek emailem na adresu info@ravos-sro.cz.

Další možností je aktivace Zákaznického účtu, který si může odběratel zřídit na webovém portále portal.ravos-sro.cz. Zabezpečený zákaznický účet umožní okamžitý přístup k informacím, jako jsou třeba informace o smlouvě a odběrateli, přehled spotřeby a její grafické znázornění, informace o provedených odečtech, přehled faktur a vyúčtování, mapa aktuálních odstávek a havárií, přehled důležitých kontaktů dodavatele vody nebo celkový přehled zadaných požadavků. Účet také nabízí možnost platby záloh a faktur on-line, možnost změny nastavení úhrady faktur a změny výše záloh, lze provést změnu adresy, je zde možné také nahlásit samoodečet, registrovat se k bezplatné službě SMS info, rezervovat si on-line schůzku na zákaznickém centru nebo využít E-podatelnu pro podání reklamací, podnětů, žádostí či dotazů.

Zákaznický účet je možné také používat v mobilní aplikaci, která je připravena volně ke stažení jak v internetovém obchodu Google play pro zařízení se systémem Android, tak v App store pro zařízení se systémem iOS.

Ing. Martina Medňanská
Manažerka zákaznického útvaru

Zákaznická linka

840 111 116

nebo

 

601 278 278

Žádost o zřízení přípojky
Máte zájem se připojit na vodovodní řad nebo kanalizační stoku? Zde najdete veškeré informace.

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost
a informace vám bude zaslána.