4. prosinec 2020
Krizový štáb vodáren rozhodl s platností od 7. 12. 2020 o postupném uvolňování opatření, přijatých v souvislosti s
koronavirovou krizí.
Počínaje 7. prosincem bude možné po předchozí objednávce navštívit v úřední dny zákaznické centrum.
Pro každého objednaného zákazníka bude vytvořen dostatečný časový prostor, čímž bude kapacita omezena. Podmínkou uskutečnění návštěvy je proto předchozí rezervace na stránkách www.ravos-sro.cz (https://portal.ravos-sro.cz/), případně telefonicky na čísle 840 111 116, 601 278 278. Důvodem návštěvy ZC by měly být pouze neodkladné případy (například uzavření smlouvy na dodávku pitné vody a odvádění odpadních vod). Běžné záležitosti, jako je úprava smluvních údajů, změny výše záloh, hlášení odečtů, platby či nové přípojky budou i nadále řešeny bez osobního kontaktu.
Zákaznické centrum bude od 7. 12. 2020 přístupné objednaným zákazníkům v následujících úředních hodinách:
Pondělí 7:00 - 15:00
Úterý zavřeno
Středa 7:00 - 17:00
Čtvrtek zavřeno
Pátek 7:00 - 12:00
Pro záležitosti, nevyžadující osobní návštěvu zákaznického centra (již zmíněné úpravy záloh, hlášení odečtů, požadavky na informace o platbách a podobně) doporučujeme využít nepřetržitou zákaznickou linku, případně je možné zaslat svůj požadavek emailem na adresu info@ravos-sro.cz.
Další možností je aktivace Zákaznického účtu, který si může odběratel zřídit na webovém portále portal.ravos-sro.cz. Zabezpečený zákaznický účet umožní okamžitý přístup k informacím, jako jsou třeba informace o smlouvě a odběrateli, přehled spotřeby a její grafické znázornění, informace o provedených odečtech, přehled faktur a vyúčtování, mapa aktuálních odstávek a havárií, přehled důležitých kontaktů dodavatele vody nebo celkový přehled zadaných požadavků. Účet také nabízí možnost platby záloh a faktur on-line, možnost změny nastavení úhrady faktur a změny výše záloh, lze provést změnu adresy, je zde možné také nahlásit samoodečet, registrovat se k bezplatné službě SMS info, rezervovat si on-line schůzku na zákaznickém centru nebo využít E-podatelnu pro podání reklamací, podnětů, žádostí či dotazů.
Zákaznický účet je možné také používat v mobilní aplikaci, která je připravena volně ke stažení jak v internetovém obchodu Google play pro zařízení se systémem Android, tak v App store pro zařízení se systémem iOS.
Ing. Martina Medňanská
Manažerka zákaznického útvaru
Zákaznická linka
nebo
Žádost o existenci inženýrských sítí