Úvod Zákazníci Měření spotřeby a odečty Ověření správnosti měření Jednoduchý test

Jednoduchý test

Uzavřete všechny spotřebiče vody a podívejte se na vodoměr. Pokud se vodoměr otáčí, jde o únik . Méně častou variantou je napojení „jiného odběratele„ na Váš vnitřní rozvod vody. Jestliže vodoměr při testu stojí, může být zvýšená fakturace způsobena krátkodobým zvýšením spotřeby (protékající záchod aj.), nebo vadnou funkcí vodoměru.

V tomto případě doporučujem využít možnosti přezkoušení vodoměru.
Vodoměry běžně užívané k fakturaci mají měřící ústrojí poháněné vodou, takže se nemůže stát, že by se vodoměr točil, aniž by jím voda protékala. Může však v ojedinělých případech (nejčastěji při zanesení) měřit vyšší množství, než je stanoveno technickými předpisy.

Případné nesrovnalosti, připomínky, nebo reklamace vám pomůže vyřešit Zákaznická linka nebo se prosím osobně obraťte na kontaktní místo společnosti.

Zákaznická linka

840 111 116

nebo

 

601 278 278

Žádost o zřízení přípojky
Máte zájem se připojit na vodovodní řad nebo kanalizační stoku? Zde najdete veškeré informace.

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost
a informace vám bude zaslána.