Úvod Import Články Aktuality

RAVOS spustil novou službu pro svoje zákazníky

RAVOS spustil novou službu pro svoje zákazníky

9. květen 2017

Na začátku května spustila společnost RAVOS, s.r.o. pro zákazníky nový zákaznický portál a pro všechny zákazníky a spotřebitele také novou mobilní aplikaci.

Kromě modernějšího vzhledu a lepší přehlednosti mají uživatelé nově možnost platit faktury online pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, které funguje jako odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem. Zákaznický portál a mobilní aplikaci Moje Veolia pro své vodárenské společnosti vytvořila společnost Veolia.

Uživatelům, kteří již přístup do zákaznického portálu a mobilní aplikace mají, zůstanou po přihlášení do nového prostředí zachované údaje a historie spotřeb, faktur, požadavků a dalších údajů. Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách RAVOS (banner v dolní části webové stránky) nebo s pomocí rozcestníku moje.veolia.cz a do mobilní aplikace po jejím stažení přímo v mobilu.

Mobilní aplikace bude určena nejen odběratelům, ale také spotřebitelům a bude k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS. V aplikaci pro nepřihlášené uživatele budou k dispozici informace o haváriích a odstávkách a nejbližších kontaktních místech dané společnosti. Mobilní aplikace, která je v podstatě kopii portálu, je v utilitních společnostech naprosto unikátní.

„Cílem nového portálu a aplikace je nejen modernizovat uživatelské prostředí, ale především zvýšit komfort našich zákazníků a spotřebitelů. Platit účty na cestě do práce, ve frontě v obchodě nebo doma u televize je již běžnou záležitostí. Možnost platby online přes portál či aplikaci v našem oboru je však nadstandardní. Věřím, že uživatelé tuto novinku ocení,“ uvedl Petr Maximilián, ředitel úseku zákaznických služeb skupiny Veolia v ČR.

Zákaznický portál a mobilní aplikace Moje Veolia umožňují okamžitý a zabezpečený přístup k elektronickému zákaznickému účtu. Zákazník má přehled o svých vyúčtováních a zálohách, bude si moci vyřídit vybrané požadavky online, jako například změnu nastavení úhrad nebo nahlášení samoodečtu. Dále bude moci sledovat vývoj své spotřeby vody z posledních vyúčtování, zarezervovat si schůzku v zákaznickém centru, nechat si zasílat elektronickou verzi faktury atd.  

Zákaznický portál bude k dispozici všem odběratelům, kteří mají se společností RAVOS uzavřenou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu a na odvádění odpadních vod veřejnou kanalizací.

Zákaznická linka

840 111 116

nebo

 

601 278 278

Žádost o zřízení přípojky
Máte zájem se připojit na vodovodní řad nebo kanalizační stoku? Zde najdete veškeré informace.

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost
a informace vám bude zaslána.